Versclusters: Samen sta je sterker
Door René Hendriks, de Centrumverbinder van Nederland
Hoe samenwerkingen tussen versspecialisten leidt tot meer zichtbaarheid, klantwaarde en levendigheid in de winkelstraat. Mét inspirerende praktijkvoorbeelden en concrete vervolgstappen.
Versklanten: Kansrijke Klantprofielen
Door Durk Bosma, Future of Food institute
Welke doelgroepen bieden de meeste kansen? Durk presenteert actuele inzichten, klantprofielen en praktische handvatten om gericht in te spelen op veranderend klantgedrag.
Versverhalen: Jouw verhaal op de Verskaart
Door Roger Bloem, Founder Roger Bloem Marketing / Cityguys.nl
Hoe vertaal je jouw ambacht naar een verhaal dat raakt én blijft hangen bij de juiste klant? Roger laat zien hoe storytelling, social media en klantprofielen elkaar versterken. Concreter wordt het niet.
Algemene Ledenvergadering en presentatie brancheonderzoek
Door KNS-voorzitter Koos van Essen, KNS-directeur Marian Lemsom & Onderzoeker bij SEO Economisch Onderzoek, Jeroen Content
Waar staat de slagersbranche nu en waar liggen de kansen? Tijdens de ledenvergadering bespreken we actuele ontwikkelingen en verenigingszaken, waaronder de financiën. Bovendien presenteert SEO-onderzoeker Jeroen Content de nieuwste uitkomsten van het brancheonderzoek. Wat zijn de belangrijkste trends? Hoe ontwikkelt de markt zich? En waar liggen concrete groeikansen voor jouw slagerij? Deze inzichten helpen je om strategisch te ondernemen en vooruit te kijken. Denk en praat mee over onze vereniging!