Onderzoek: website innovatie voor ondernemers

Retailtechnologie is technologie om klanten mee te binden. Enerzijds de fysieke winkel: denk aan mobiele spaarprogramma’s, contactloos betalen en anderzijds online: zoals webshops en gebruik van sociale media. Retailers in het mkb hebben veel interesse in technologische innovaties voor hun winkel, maar komen er vaak niet aan toe. Een tekort aan kennis is een andere belangrijke belemmering om hiermee aan de slag te gaan.

Ondanks de mogelijkheden die retailtechnologie biedt, blijft het voor veel winkeliers lastig om de juiste technologie voor hun winkel te kiezen en deze vervolgens goed in te zetten. Daarom hebben Retail Insiders, Future-Proof Retail, het Retail Innovation Platform, ShoppingTomorrow, en de Rabobank het plan gelanceerd om één landelijke website te lanceren waar de winkelier gratis informatie en inspiratie kan halen.

Om er voor te zorgen dat de landelijke website jou als ondernemer zo goed mogelijk van onafhankelijke informatie voorziet, doet de Hogeschool van Amsterdam onderzoek. Jouw mening is hierbij van groot belang! Het invullen van deze enquête duurt ongeveer 7 minuten. Dank je wel voor jouw deelname.

De enquĂȘte vind je hier