Communicatiemiddelen Week van de Slager beschikbaar

Van 4 tot en met 9 april vindt de Week van de Slager plaats. De Week bestaat uit een aantal activiteiten: Festival van de Slager, gastlessen van slagers op scholen en inspiratiestages bij slagers. Op het Festival van de Slager maak je op interactieve manier kennis met het slagersvak. In dit online festival kun je boeiende verhalen van slagers luisteren, meekijken in de keuken van Europees slagerskampioen Josja Haagsma, een escaperoom doen of een pubquiz spelen en nog veel meer. Met deze activiteiten willen we jongeren en zij-instromers op een interactieve manier het vak laten ontdekken, zodat ze kiezen voor een carrière in de slagerij.

Download snel mooie communicatiemiddelen die je kunt gebruiken op je eigen sociale media-kanalen, narrow casting en website om jouw klanten en iedereen uit jouw omgeving te attenderen op het Festival van de Slager. In combinatie met een uitgebreide advertentiecampagne op Facebook en Instagram zorgen wij samen voor zoveel mogelijk bezoekers. 

Plaats het vanaf 4 april op je sociale media kanalen! Het festival gaat namelijk 4 april om 9 uur live.

Communicatiekit

Voor de diverse onderdelen van het Festival van de Slager hebben we materiaal ontwikkeld. 

Voor posts op Facebook of Instagram download je documenten waarin 'post' staat.

Voor Stories op Instagram download je bestanden met 'stories'.

In het word-document vind je een tekstvoorstel die je kunt gebruiken.

 

Logo & algemeen

Dit zijn posts voor Facebook en Instagram met het logo van het Festival van de Slager met datumvermelding. Of kies voor algemeen materiaal om het Festival van de Slager onder de aandacht te brengen:

Recepten

Posts voor Facebook (posts) en Stories voor Instagram voor de recepten die te vinden zijn op het Festival van de Slager:

Escaperoom

Tijdens het Festival van de Slager is het ook mogelijk om een escape room te spelen. Wil je dit onder de aandacht brengen, dan download je hier de juiste bestanden: