Nieuwe campagne voor slagers

Aan het begin van de coronacrisis lanceerde KNS een speciale campagne ‘Juist nu’ om de zichtbaarheid van de slager te vergroten onder het Nederlandse publiek. En duidelijk te maken dat voor vers vlees, vleeswaren en meer je vooral naar de slager moet juist in deze tijd. Deze campagne is goed ontvangen en het secretariaat heeft veel verzoeken gekregen om een vervolg te maken. Voor de zomermaanden is er een nieuwe campagne voor sociale media ontwikkeld met een verwijzing naar onze huidige manier van leven met als thema ‘Omdat we thuisblijven deze zomer’.

Begin juni gaat de eerste post live door middel van een facebookcampagne: ‘Soms moet je even doorbijten’. Eind juni staat de campagne in teken van barbecue en begin zomervakantie: ‘Zorg voor een vakantierooster’ en in augustus gaat de laatste boodschap live: ‘Blijf wel smeren’.

Ook voor jou te gebruiken

Hieronder vind je de materialen. Je kunt de post downloaden voor je eigen sociale media kanalen: er is een versie voor Facebook en Instagram. Ook is er een posterversie beschikbaar die je kunt gebruiken in de winkel.

Campagnebeelden