Nieuwe website Koninklijke Nederlandse Slagers

Na de presentatie van de nieuwe huisstijl van de jubilerende Koninklijke Nederlandse Slagers gisteren, is vandaag de nieuwe website gelanceerd. De website is het meest belangrijke digitale instrument van de KNS.

Dit nieuwe ledenportaal biedt informatie over de drie pijlers van de KNS ondernemerschap, werkgeverschap en vakmanschap en natuurlijk de laatste actualiteiten zowel voor de branche voor de KNS-leden in het bijzonder.

Mijn KNS

Mijn KNS speelt een belangrijke rol in deze vernieuwde site. KNS-leden hebben een unieke code waarmee toegang geldt tot alle informatie. Van nieuwsberichten tot inhoudelijke dossiers, leden hebben exclusief toegang tot alle delen van de site. Vanuit de persoonlijke interesses kan de behoefte aan informatie worden bepaald, maatwerk dus.

Nieuwe huisstijl

Het nieuwe logo heeft een aantal belangrijke elementen. Het logo kijkt terug op de lange historie (beeld: gereedschappen / instrumenten) van zowel de branche als de KNS en blikt tevens vooruit door de eigentijdse typografie en vormgeving van de huisstijl. Zo staat de hakbijl en het mes als symbool voor de slagersambacht en is als zodanig voor zowel leden als de consument herkenbaar. De toevoeging ‘sinds 1891’ geeft daarnaast aan dat de branche een lange historie heeft. Het feit dat de organisatie bestendigd is met het Predicaat Koninklijk en daarmee van onbesproken bedrag is, geeft vertrouwen en betrouwbaarheid aan.