Communicatiemiddelen

Om je te ondersteunen in je communicatie richting klanten hebben wij diverse communicatiemiddelen ontwikkeld. Denk hierbij aan een raamposter en beeld voor narrow casting. Daarnaast vind je er ook middelen vanuit de Rijksoverheid. 

Campagne voor slagers

Aan het begin van de coronacrisis lanceerde KNS een speciale campagne ‘Juist nu’ om de zichtbaarheid van de slager te vergroten onder het Nederlandse publiek. En duidelijk te maken dat voor vers vlees, vleeswaren en meer je vooral naar de slager moet juist in deze tijd. Deze campagne is goed ontvangen en het secretariaat heeft veel verzoeken gekregen om een vervolg te maken. Voor de zomermaanden is er een nieuwe campagne voor sociale media ontwikkeld met een knipoog naar onze huidige manier van leven met als thema ‘Omdat we thuisblijven deze zomer’.

Begin juni is de eerste post live gedaan door middel van een facebookcampagne: ‘Soms moet je even doorbijten’. Eind juni staat de campagne in teken van barbecue en begin zomervakantie: ‘Zorg voor een vakantierooster’ en in augustus gaat de laatste boodschap live: ‘Blijf wel smeren’.

Overige communicatiemiddelen

Hieronder tref je documenten aan als Protocol Verantwoord Winkelen, posters om de huisregels in jouw bedrijf te communiceren en ook de kleurplaten die we beschikbaar hebben gesteld. 

Terug naar informatiepagina